Manualer & Kommunikationskanaler

I løbet af 1. halvår 2019 udviklede liga-klubberne, KDF og DBU i tæt samarbejde med UEFA Grow hele grundlaget for etablering og lancering af Den Ny Kvindeliga ved sæsonstart 2019/20: Vision, værdisæt og brand; kommerciel strategi; manualer for kamp-afvikling og streaming, ny liga-WEB, flag, bannere og fælles grafisk profil osv. , som skal anvendes i.f.m. alle kampe i Kvindeligaen og al kommunikation omkring ligaen.

De vigtigste manualer og kommunikations-kanaler er:

  • Navn, vision, værdier og brand for Den Ny Kvindeliga – (link til UEFA-dokument kommer her)
  • Match-Manual for Super-Matcher og Liga-Matcher i Den Ny Kvindeliga – hent her:
  • Manual for streaming af Super-Matcher og Liga-Matcher i Den Ny Kvindeliga – hent her
  • Det officielle WEB-site for Gjensidige Kvindeliga – Kvindeliga.dk
  • UEFA’s grafiske værktøj for DNK –  Playing Surface – kontakt Anne Grønning: Mail: angr@dbu.dk Mobil: +45 42 43 91 82

 

Anførere og profilspillere fra alle 8 klubber i Gjensidige Kvindeliga 2019/20 samlet til lancerings-eventen 30. juli foran Gjensidige Forsikrings hovedsæde i Danmark.